Operel - komplex crm megoldás
igény szerint webáruház -
és ügyviteli rendszerrel integrálva
KÖZEL 25 ÉVE A PIACON,
200 ELÉGEDETT ÜGYFÉL
Az Operel CRM mindig pontosan tudja mi történik
az értékesítésben és ehhez igazítja
a CRM feladatokat. Nincs többé extra adminisztráció!
Tőlünk kész, az értékesítési folyamataihoz igazított
CRM megoldást kap. Nem Önnek kell kitalálnia, hogy
a CRM hogyan támogassa az eladások növelését.
Az Operel CRM a munkahelyi hierarchia szerint mutatja a kollégák feladatait, figyelmeztet az elmaradt teendőkre. Fogd ésvidd módszerrel pillanatok alatt szétoszthatóak a feladatok a csapattagok között.
Értékesítési folyamatot indítása egy kattintással ügyfél emailből. Mostantól a weblapon regisztrálókra is azonnalindulhat az értékesítési folyamat.
Az Operel rendszerben az ügyfél értékesítések nem puszta CRM bejegyzések. Az ügyfél adatlapon a CRM tevékenységek mellett az ügyfél teljes termék története is követhető.
Az Operel CRM hatékonyan segíti kampányok indítását a korábbi kapcsolatok és vásárlások adatai alapján. Indítson pár kattintással több lépéses kampányt, az Operel a munkaidőt is megtervezi.
Készítsen email sablonokat és használja őket egyedi értékesítésben és kampányokban. Az Operel CRM gondoskodik a megfelelő ügyfél és termék adatok behelyettesítéséről, így ügyfelei mindig személyes üzenetet kapnak Öntől.
Az Operel CRM-ben folyamatosan követheti az elvégzett és elmaradt feladatokat. Egy kattintással áttekintheti egy adott ügyfél történetét és jelenlegi státuszát. Kövesse a kiküldött kampány emailek olvasási rátáját és a kampányok teljesülését.
Miért válaszza
az Operel komplex
megoldását?
Crm-, webáruház- és ügyviteli rendszer egyben | |
Ügyféltámogatási szolgáltatással | |
Akár azonnal használatba vehető | |
Teljes körű megoldás növekedő vállalatoknak | |
Könnyen kezelhető rendszer | |
Kényelmes havidíj, szerverköltség nélkül |
Teljes körű megoldás kereskedő és szolgáltató cégeknek.
Értékesítés, logisztika és CRM egy csomagban.
Beépített WEBSHOP.
Ön maga gyárt? Gyártás modulunkkal nem gond többé a termékfa
felépítése és a receptúrák kezelése. A kereskedelmi modulokkal
teljesen integrált megoldás.
Szeretné vonzó webshop felületen kiszolgálni viszonteladó partnereit?
Ügyfél menedzser kollégái útközben is elérnék a készletet és a forgalmi
adatokat? Az Operel nagykereskedelmi modul és webshop a megoldás!
Az Operel CRM megoldással egy az ügyvitellel mélyen integrált rendszerhez jut hozzá, ahol egységes, átlátható felületen kezelheti az összes értékesítési, logisztikai, pénzügyi folyamatát a CRM feladatokkal integráltan. Az Operel CRM-ben egy kész megoldást kap, ahol az értékesítést az első pillanattól kísérik a CRM feladatok, Önnek nem kell külön felépítenie a struktúrát.
Kérjen ingyenes távoli bemutatót
és demo rendszer hozzáférést!
Az Operel indításához szakértő kollégáink segítséget nyújtanak.
A konfigurációs kérdőívünk alapján az Ön segítségével
gyorsan elkészítjük saját rendszerét.
Szeretné az ügyfelek igényeit, hibabejelentéseit is egy rendszeren belül kezelni. Kapcsolja össze az ügyfél bejelentéseket az értékesítéssel és a CRM adatokkal. Használja az Operel Ticketing rendszert az igények és panaszok kezelésére. Tudjon meg többet!
Jelenítse meg termékeit, készletét az Operel Webáruházban. Használja ki a tökéletes integrációt az ügyviteli, igénykezelő és CRM funkciókkal. Legyen saját webáruháza pár kattintással, teljes értékesítési és logisztikai szolgáltatásokkal. Tudjon meg többet!
A kézműves bonbonok készítése összetett feladat.
A rendelések sokfélék és az árazáshoz kezelni kell a receptúrákat,
alapanyagokat. Az Operel segítségével nem csak a webshopos
megrendeléseket tudom fogadni, de a gyártási folyamatot,
a termékek összeállítását is bárhonnan, bármilyen eszközről
követhetem interneten keresztül.
DLM Solutions Kft.
1033 Budapest, Szőlőkert u. 4/B
contact@operel.hu
+36 1 884 3300